dijous, 19 de març del 2009

Fotos de les meves visites i voluntariat a l´Expo de Saragossa.


Ja sé que fa temps que es va acabar l´Expo, però per a mi durarà tota la vida. Bé, és una manera de dir les coses. Aquí teniu algunes de les moltes fotos que vaig fer durant la setmana
que vaig estar fent de voluntaria i també les visites que vaig fer. Va ser una experiència inolvidable. La tornaria a repetir sense cap dubte.

El Palau de Congressos i El Alma del Ebro.

L´Aquari de nit.

Una cascada espectacular.

El Palau de Congressos.



La gota, dintre de la Torre de l´Aigua.



La Torre de l´Aigua.


El Pabelló d´Aragó



El Pabelló d´Espanya i una posta de sol esplèndida.

Una nit a l´Avda. 2008



El Pabelló Pont i passarel.la.

L´Aquari.


El Pabelló d´Espanya.




Interior del Pabelló de Llatinoamèrica.

Cascades, al fons l´Aquari i el Pabelló d´Espanya.


Pabelló Ciudades de Agua.


Plaça dels pabellons temàtics.
La Sed, El Faro i Agua Extrema.


Pabelló Oikos.


Pabelló Aguas Compartidas.


Pabelló de l´Aigua Digital
Espectacle M.O.B., per la Companya Transe Express. Va ser genial, espectacular.


Pabelló de Euskadi.
Casa meva durant una setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada